Twitter is een medium wat na zijn start is teruggevallen in gebruikers, maar sinds dit jaar weer helemaal opkrabbelt in populariteit. Niet zonder reden dus dat dit kanaal niet vergeten kan worden in jouw online marketing mix. Twitter wordt vooral gebruikt door journalisten, marketing/communicatieprofessionals en politici om over actualiteiten te discussiëren, en deze discussies in de gaten te houden. Echter is dit snelle medium ook geschikt voor bedrijven die willen weten wat er over hun merk gezegd wordt. Kortom: Twitter advertising biedt kansen voor jouw bedrijf.
We zeiden het al: Twitter is een snel medium, maar daarom niet minder geschikt om op te adverteren. Vergroot het verkeer naar jouw website, zorg voor meer app-installaties en verhoog het aantal volgers van jouw Twitterpagina. De campagnedoelen van dit kanaal zijn divers en zo is er voor elke fase waarin jouw klant zich bevindt een oplossing.
Hiernaast kun je via Twitter de doelgroep bereiken op verschillende manieren, en het testen van deze manieren is gebruiksvriendelijk. Ga jij voor het adverteren via specifieke trefwoorden? Of kies je voor adverteren op basis van interesses. Wil je alleen mobiele- of desktopgebruikers bereiken? Met Twitter heb je eindeloze keuzes en kun je verschillende combinaties van jouw doelgroep maken.
Vergroot jouw online zichtbaarheid en de interactie die Twitteraars met jouw merk hebben. Heb jij interesse om jouw online marketing uit te breiden met Twitter advertising? Vul het contactformulier onderaan deze pagina in of neem eens contact met ons op om de mogelijkheden van adverteren op Twitter te bespreken.
Heb je naast Twitter ook interesse om te adverteren op andere kanalen? Of denk je dat je jouw doelgroep ergens anders beter kan bereiken? Kijk dan eens wat wij verder op gebied van social media kunnen betekenen voor jouw bedrijf en laat je adviseren:
Natuurlijk zijn er meer manieren om betaald zichtbaar te zijn. Voor een overzicht daarvan ga je naar onze SEA pagina.