Pak je positie terug in Google Ads

Is jouw bedrijf getroffen door de corona-crisis? Heb je Google Ads gepauzeerd of budgetten verlaagd om kosten te besparen? Wij zien sinds begin mei dat de meeste markten weer aantrekken. Er wordt meer geconverteerd en de concurrentie op advertentieplatformen neemt iets toe. Dit is dan ook hét moment om weer in te stappen als je gestopt bent met adverteren. Of in ieder geval om je campagnes klaar te zetten voor als het moment daar is. 

Wij hebben daarom een whitepaper geschreven die beschrijft hoe je het opstarten kunt aanpakken. Sinds de start van de corona-crisis is het een en ander veranderd in de markt. Simpelweg je gepauzeerde campagnes weer aanslingeren doet het ‘m niet. Daarom in deze whitepaper een aantal tips en trucs om op een sterke manier te (her)intreden:

  • We beschrijven wat er is veranderd in de markt en hoe je daar met jouw account op in kunt spelen.
  • We geven handvatten om een algehele account check te doen, waardoor je campagnes zo optimaal mogelijk kunt (her)starten.
  • We beschrijven wat je moet doen om na lancering het maximale uit je campagnes te halen.

Blijf op de hoogte

Op deze pagina blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied!

Bart Kruizenga |

Bart duikt in de gegevens van klanten om de meest relevante data te vinden. Hij zorgt ervoor dat jij alleen adverteert op relevante momenten en plaatsingen.
Lees meer van Bart Kruizenga