Uitgelicht

A/B-testen: hoe verbeter je de effectiviteit van je campagnes?


op 17 april 2023

Wanneer je je bedrijf online presenteert is het belangrijk om je website en campagnes te blijven optimaliseren. Dit komt doordat…

Blijf op de hoogte

Op deze pagina blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied!

Bart Kruizenga |

Bart duikt in de gegevens van klanten om de meest relevante data te vinden. Hij zorgt ervoor dat jij alleen adverteert op relevante momenten en plaatsingen.
Lees meer van Bart Kruizenga

A/B-testen: hoe verbeter je de effectiviteit van je campagnes?


op 17 april 2023

Wanneer je je bedrijf online presenteert is het belangrijk om je website en campagnes te blijven optimaliseren. Dit komt doordat…

Server-side tagging, wat is dat?


op 14 februari 2023

Om een beter beeld bij het gedrag en de interesses van jouw websitegebruikers te krijgen, moet je data verzamelen en…

Hoe analyseer je data uit GA4? 4 key takeaways


op 24 januari 2023

Google Analytics 4, gebruik jij het al? Wij raden het in ieder geval zeker aan om er snel mee te…

Nieuwe rapporten in Google Merchant Center


op 15 juli 2020

Merchant Center rapporten Google komt om de haverklap met nieuwe functies en testen. Dit keer is het Merchant Center aan…

Google Tag Manager uitgelicht

Google Tag Manager: de 7 meest gebruikte functies


op 18 maart 2020

Meten is weten! En dat maakt Google Tag Manager een stuk makkelijker en meer beheersbaar. Lees in deze blog de…

Google Tag Manager uitgelicht

Google Tag Manager instellen


op 2 april 2019

In deze blog leggen we je in vier stappen uit hoe je Google Tag Manager kunt instellen op je website….

Verbeter je resultaten in AdWords door webhosting


op 14 juni 2017

De kwaliteit van Adwords campagnes hangt van verschillende factoren af: relevantie, landingspagina, zoekwoorden, CPC’s etc. Wij kunnen nu concluderen dat…

Nieuwe extensie in Google AdWords!

Meer conversies via je website: 5 tips!


op 8 december 2016

Conversies verhogen is een belangrijk en continu proces. Dit omdat hogere conversieratio’s zorgen voor meer verkopen en verlaging in kosten…