Eind 2014 ben ik, Bouke Majoor, begonnen met Conversies.nl. Nadat ik iets meer dan 3 jaren bij Voys heb gewerkt durfde ik het aan om voor mezelf te beginnen. Bij Voys was ik verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten. Voys won de afgelopen 3 jaren veel prijzen, FD Gazellen, Deloitte Fast 50, slimste bedrijf en ook als enige B2B-partij een nominatie voor Website van het Jaar.
In 2013 lanceerde ik CallConversions. CallConversions maakte het als eerst in Nederland mogelijk om zonder programmeer kennis CallTracking te gebruiken. Zo kon en kan ik klanten laten zien hoevaak ze gebeld werden door hun online campagnes. Op deze manier geven we inzicht in de gerealiseerde belletjes n.a.v. bijvoorbeeld de AdWords campagnes. Ook andere marketingbureaus zoals Traffic4u, Orangedotcom, Toomba en nog vele anderen gebruik(t)en de diensten van CallConversions. CallConversions is gelanceerd door middel van een artikel op emerce.
Door CallConversions en de online successen bij Voys werd ik regelmatig gevraagd door ondernemers of, wat ik bij Voys deed, ook voor hun bedrijf zou kunnen doen. Zo kwamen langzaam maar zeker meerdere bedrijven bij me langs. Op een gegeven moment werkte ik +80 uren per week waardoor het combineren van Voys en mijn klanten niet meer ideaal was. Daardoor kan ik nu fulltime bezig met het leukste wat er is, online advertising campagnes.
Ik hoop dat het een goed verhaal is, maar daar heb je nog niet zoveel aan. Het liefst bewijs ik mezelf, maak ik een analyse van je huidige campagnes en kom ik langs voor een kop koffie (zwart). Daarom hoop ik dat je me uitdaagt om te kijken of ik je ook echt kan helpen.
Op deze pagina blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied!