Conversies voor festivals & evenementen

Onze expertise zetten wij ook in voor festivals en evenementen!

“Kadepop 2015 ondanks regen stijf uitverkocht” en “Grootste opkomst ooit voor zesde editie TT-run” koppen de media.

Afgelopen zomer is Conversies gevraagd om voor Kadepop en TT-run de ticket verkopen online te stimuleren. En met succes! Beide evenementen hebben meer tickets verkocht dan voorgaande jaren.

TTrun1

Hoe?

Zorgen voor schaarste. Door de campagnes op de juiste plekken, de juiste momenten en met de juiste boodschap uit te zetten stijgt de ticketverkoop. Wij kijken altijd wat de beste conversietijden en -dagen zijn voor onze klant.
Dit is het natuurlijk niet alleen. Wat je publiceert moet er goed uit zien, geeft het de informatie wat de lezer wil weten? Een aantrekkelijke banner met aansprekend beeldmateriaal en tekst zorgt ervoor dat mensen er op klikken. Én uiteindelijk tickets kopen voor het evenement.

Waar?

De campagnes voor Kadepop en de TT-run hebben wij uitgezet op Facebook en via Google AdWords. In Facebook kun je de campagnes precies op de doelgroep afstemmen. Dit gaat bijvoorbeeld om leeftijd, woonplaats en interessegebieden. Het kopen van een ticket wordt nog makkelijker gemaakt door een directe koppeling met Ticketshop op Facebook.
Met Google AdWords hebben wij advertenties uitgezet in het zoeknetwerk en met displaycampagnes (banners). Ook hiervoor geldt dat wij deze richten op bepaalde doelgroepen en tijdstippen waarop de meeste conversies liggen.

Klant tevreden?

Een korte reactie van Willem Straat (voorzitter Kadepop) op onze samenwerking: “Conversies.nl is een bedrijf dat ontzorgt in een materie wat heel veel mensen niet kennen. Ze weten waar zij mee bezig zijn en blijven dat in de gaten houden.”
“Wij hadden een zelfstudie gedaan in adverteren via Facebook en daar hebben wij ook goede dingen in gedaan. Maar wij hebben zelf geen kennis van AdWords. Conversies.nl heeft zeker een toegevoegde waarde geleverd in alle online marketing van Kadepop. Je ziet de tickets stijgen in de verkoop!”

Schermafbeelding-2015-09-17-om-15.27.59

Het resultaat?

Verbluffend! Geweldige kaartverkoop voor (in dit geval) Kadepop en de TT-run. Wil je hier weten wat wij kunnen doen voor jouw evenement? Daag ons uit!
Artikelen:


Artikel over TT-run 2015

Blijf op de hoogte

Op deze pagina blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied!

Bouke Majoor |

Met het geloof dat online advertising een specialisme is, is Bouke in oktober 2014 Conversies.nl gestart. Hij wil zo goed zijn dat elk bedrijf dat online marketing serieus neemt, niet meer om Conversies.nl heen kan.
Lees meer van Bouke Majoor