Case: Energy Academy (RUG, Hanzehogeschool)

Energy academy 3

Een vraagstuk van de Rijksuniversiteit en de Hanzehogeschool: Hoe kunnen we studenten enthousiasmeren en activeren om te kiezen voor een energiestudie of energievakken?

Het resultaat? Een geweldige samenwerking die wordt gecoördineerd door Energy Academy, onderdeel van New Energy Coalition. Conversies.nl mocht all-round creatief bureau Buenaparte meehelpen met het trekken van de juiste bezoekers naar de events.

Energy academy 2

Inspelen op Conora omstandigheden

Het oorspronkelijke doel was om bezoekers naar de fysieke informatiemarkten te trekken. Helaas werd er roet in het eten gegooid door de Corona-uitbraak. Snel schakelen was vereist en een digitale variant is aangeboden.

Energy academy 1

Meer weten?

Meer weten over hoe wij kunnen bijdragen aan het behalen van jouw doelen? Neem eens contact met ons op.

Blijf op de hoogte

Op deze pagina blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied!

Bouke Majoor |

Met het geloof dat online advertising een specialisme is, is Bouke in oktober 2014 Conversies.nl gestart. Hij wil zo goed zijn dat elk bedrijf dat online marketing serieus neemt, niet meer om Conversies.nl heen kan.
Lees meer van Bouke Majoor