13 januari rolde Google een core update uit, zoals ze een paar keer per jaar doen. De effecten? Die zijn we langzaam aan het ontdekken. Zie jij significante veranderingen in hoe je site presteert? Laat het ons weten.
Vanaf 2022 zal Google tracking cookies/third-party cookies in Chrome blokkeren. Wat dit is, en welke effecten dat gaat hebben kan je hier lezen.
Google Search console gebruiken wij om de sites van onze klanten te optimaliseren. Dit zelf doen? Op YouTube zijn nu trainingen te vinden die je helpen om met Search Console te werken.
Regelmatig discussiëren we met klanten over of het adverteren op eigen merknaam niet weggegooid geld is. We hebben de argumenten waarom je het wel moet doen over de jaren geperfectioneerd. Dit onderzoek onderstreept ons standpunt.
Er is weer onderzoek gedaan naar het social media gebruik in Nederland. En dat iedereen zijn Facebook opzegt? Daar is niets van waar. Nog 74% van de Nederlanders is actief op Facebook. En het aantal mensen dat Facebook dagelijks gebruikt is zelfs gestegen. Hier ook de statistieken van andere platformen.
Facebook (en Google) moeten altijd even wennen als je een nieuwe campagne maakt. De eerste fase leert de campagne en pas daarna presteert het optimaal. Lees hier hoe de leerfase van Facebook werkt.
Marketplaces bestaan al lang, maar worden vaak alleen door grote e-commerce partijen gebruikt. Toch liggen hier ook kansen voor kleinere bedrijven. Ontdek de bekendste marketplaces hier.
Google heeft een nieuw design op desktop gelanceerd in de zoekresultaten. Wat nieuw is: Dikgedrukt Ad voor een advertentie en de favicon in organische zoekresultaten.
De eerste testresultaten zijn binnen. Conclusie: de kosten zijn laag en het volume hoog.
Meer weten over succesvol online ondernemen? Neem gerust contact met ons op.
Op deze pagina blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied!