Het platform Bol.com biedt enorm veel exposure, en daar kan jij van meeprofiteren. Het geeft jou als e-commerce ondernemer meerdere mogelijkheden om je producten op hun website aan te bieden. Zo heb je de mogelijkheid om met jouw producten alle ruim 30 miljoen maandelijkse bezoekers van Bol.com bereiken.
Je producten aanbieden op Bol.com doe je met een productfeed, net als bij andere marketplaces. De stap van een geuploade feed naar daadwerkelijke bestellingen is echter nog best wel een grote. De algoritmes van Bol.com zijn vrij specifiek, en het is lastig om er voor te zorgen dat klanten bij jou bestellen als meerdere verkopers hetzelfde product aanbieden. Gelukkig hebben wij ruime ervaring met alle vormen van adverteren op Bol.com.
Zo kun je zelf productpagina’s opzetten voor je (unieke) producten, die helemaal te optimaliseren zijn. Ook kun je producten een boost geven door middel van het Sponsored Products programma. Met dit pay-per-click programma kun je er voor zorgen dat je producten bij bepaalde zoekopdrachten hoger in de resultatenlijst verschijnen. Een derde mogelijkheid is Banner advertising, waarbij je display banners plaatst op strategische posities binnen Bol.com.
Welke vorm van adverteren je ook kiest, wij kunnen je met onze uitgebreide kennis en ervaring helpen met het opzetten, beheren en optimaliseren van je advertenties!
Benieuwd naar andere manieren om te adverteren op marketplaces? Ga dan naar de Marketplaces overzichtspagina.
Meer weten over verkopen via Bol.com? Neem contact met ons op.