Nieuw als collega bij Conversies.nl, hoe gaat dat?

De laatste jaren hebben wij verschillende nieuwe collega’s mogen ontvangen bij Conversies.nl. Er komen steeds meer mooie klanten bij wat betekent dat ons team ook groter en daarbij gezelliger wordt. Nieuwe collega’s worden door ons opgeleid tot heuse online experts. Hoe gaat het inwerktraject bij ons in zijn werk en hoe kom je van je eerste werkdag naar een eigen lijstje klanten? Ik zal het je vertellen!

Huh? Wie is de ‘ik’ in die laatste zin?

Ah ja, ‘ik’ is in dit geval Roy, de nieuwste aanwinst van het team van Conversies.nl. Inmiddels ben ik al ongeveer drie maanden aan de slag als online marketeer binnen dit toffe team. Ik wil jullie graag meenemen in de afgelopen drie maanden en hoe ik dit heb ervaren. 

Een beetje meer achtergrondinformatie over mij: op dit moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan de RuG. Voordat ik aan de studie ben begonnen, heb ik een aantal jaar meegewerkt aan het opzetten van een webshop en het veroveren van de Nederlandse markt. In die functie kwam ik voor het eerst in aanraking met online adverteren.

Studeren en werken tegelijk? Hoe werkt dat?

Dat blijkt enorm goed te werken! Doordat zowel mijn studie als de werkzaamheden bij Conversies.nl enorm flexibel zijn, is het heel goed te combineren. Ik kan mijn planning makkelijk zo indelen dat ik me de ene dag op mijn studie kan focussen, terwijl ik een andere dag alle aandacht heb voor mijn klanten. Deze flexibiliteit komt op allerlei manieren van pas  in de eerste paar maanden. Het is toch altijd wel een wervelstorm aan nieuwe informatie als je met een nieuwe baan begint. 

Wat er bij Conversies.nl op je afkomt

Elke nieuwe baan is natuurlijk wennen, maar ik voelde me ontzettend snel op mijn plek. Ik werk samen met collega’s die me zowel aan het lachen kunnen krijgen als enorm kunnen uitdagen en laten nadenken. Zoals eerder benoemd heb ik al wel wat ervaring met online adverteren, maar durfde ik mezelf nog zeker geen expert te noemen. Ik heb de eerste maanden vooral heel veel geleerd en alle collega’s hun kennis over online adverteren ontfutseld. Daarnaast leer ik het snelst door gewoon te doen en werd ik direct in het diepe gegooid. 

En uiteindelijk ben je dan volwaardig marketeer!

Ik heb nu een aantal maanden mee kunnen kijken hoe problemen en vraagstukken aangepakt worden binnen het team. In 2020 kan ik aan de slag met mijn eigen lijstje klanten! Daarnaast zal ik nog veel ondersteunen bij grotere vraagstukken. Ik ben erg blij dat elke collega uitgebreid de tijd heeft genomen om mij alles tot in de details uit te leggen. Iedere collega heeft toch wel een beetje zijn of haar eigen expertise en zijn of haar eigen methodes en aanpak. Ook de flexibiliteit komt hierin weer naar voren: er is altijd tijd voor een overleg of voor een vraag. Ik heb gewoon de kennis van het hele kantoor tot mijn beschikking! Wat een luxe!

Let’s go!

Inmiddels voel ik me helemaal vertrouwd met alle ins en outs van het online adverteren en kan ik niet wachten om zelf mijn expertise in te kunnen zetten voor klanten. Mocht je een mooie case voor me hebben, neem dan meteen contact op!

Blijf op de hoogte

Op deze pagina blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied!

Bart Kruizenga |

Bart duikt in de gegevens van klanten om de meest relevante data te vinden. Hij zorgt ervoor dat jij alleen adverteert op relevante momenten en plaatsingen.
Lees meer van Bart Kruizenga